PR strategie en promotiecampagnes

Veel bedrijven en organisaties weten heus wel waar ze goed in zijn. Maar op de één of andere manier weet de klant dat soms niet of onvoldoende. Dan wordt aan beide kanten de slag naar kwaliteit niet gemaakt.

In dat geval stellen wij samen met u een PR matrix op. In een interactieve sessie (of meerdere) kijken we naar vragen als: wie wil je bereiken, hoe, met welke middelen en met welke frequentie. Ons systeem is zo gemaakt dat dit in de meeste gevallen op één A4 tje past. U krijgt van ons geen dik rapport maar een helder en overzichtelijk communicatieplan met een tijdpad. Wij voeren het plan eventueel ook voor u uit.

Anke Schaafsma, directeur van ABCG Onderwijs Advies en Begeleidingsdienst:
“Marloes heeft met ons een nieuw communicatieplan gemaakt. Ze voerde het plan ook voor ons uit en we waren daar heel tevreden mee. Onze folders waren bijvoorbeeld halve collegedictaten. Daar heeft ze gelijk het mes in gezet. Meer dan 500 woorden mochten we eigenlijk niet meer inleveren. Want haar standpunt is: wat niet op een A4 past is ook niet te verkopen. Onze klanten waren er erg enthousiast over.”

Zie abcg.nl

 

Nieuwsflits

Opmerkelijk

IK HOOP DAT MIJN BRIEF NIET ZAL BLIJVEN DOVEMANSOREN
Lach mee om de dolle capriolen van een vertaalprogramma in een datingverzoek dat ik over de mail kreeg.
Lees verder...

 

EVEN LACHEN
Af en toe kom je op internet de leukste dingen tegen. Elke week selecteren wij een opmerkelijk item. Heeft u aanvullingen? Graag! Wij vermelden uw (bedrijfs)naam en website erbij.
Lees verder...

 

WOORDJES LEREN
Om bij te blijven in het babbel en borrelcircuit is het van belang dat u de nieuwste modewoorden kent. Dit bieden wij voortaan elke week als extra service. Hebt u aanvullingen? Graag! Wij vermelden uw (bedrijfs)naam en website erbij.
Lees verder...